Acest document stabilește termenii și condițiile de utilizare a site-ului https://decoestet.md și toate condițiile de achiziție a produselor și serviciilor vândute prin intermediul acestui site. Politica de confidențialitate, politica de retur și orice alte documente fac parte din acest document, denumit în continuare „Termeni și condiții”. Accesând sau utilizând site-ul https://decoestet.md, sunteți de acord cu acești Termeni și condiții și vă angajați să îi respectați. S.R.L. DECOESTET își rezervă dreptul de a modifica în orice moment acești Termeni. Orice modificări aduse termenilor vor intra în vigoare doar pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea acestor modificări pe acest site.

Prezentare generală

1. Dispoziții generale

1.1. Acest site este deținut și administrat de S.R.L. DECOESTET.

1.2. Prin plasarea comenzilor în magazinul online, clientul este de acord cu Termenii și condițiile de vânzare a produselor (denumiți în continuare „Termeni”), descriși mai jos.

1.3. Prezentul document, împreună cu informațiile despre Produse disponibile pe site, constituie o ofertă publică conform articolului 681 din Codul Civil al R. Moldova și Legii nr. 284 privind comerțul electronic. Clientul, citind acest document, își exprimă acordul bifând caseta „Sunt de acord cu termenii și condițiile de vânzare prin site-ul https://decoestet.md”.

1.4. Relațiile dintre client și vânzător sunt reglementate de Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor și alte acte normative relevante.

1.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni, iar clientul este obligat să verifice periodic eventualele modificări.

1.6. Clientul își exprimă acordul cu Termenii apăsând butonul „Confirmă comanda” în ultima etapă a procesului de comandă pe site.

2. Termeni principali utilizați în document

2.1. Client – Persoană fizică sau juridică ce plasează comenzi pe site-ul https://decoestet.md.

2.2. Vânzător – S.R.L. DECOESTET.

2.3. Magazin online – Site-ul web, platforma de comerț electronic deținută de Vânzător, disponibilă la adresa https://decoestet.md, unde sunt prezentate produse și servicii, condiții de plată și livrare pentru plasarea comenzilor de către clienți.

2.4. Sitehttps://decoestet.md.

2.5. Produs – Bun prezentat spre vânzare pe site.

2.6. Comandă – Solicitarea clientului de achiziționare a produselor și serviciilor, conform listei de produse oferite pe site.

2.7. Serviciu de livrare – Serviciul ce oferă livrarea comenzilor către clienți.

3. Obiectul contractului

3.1. Vânzătorul se obligă să transfere dreptul de proprietate asupra produselor către client, iar clientul se obligă să plătească și să primească produsele comandate în conformitate cu termenii prezentului document.

3.2. Acest acord este valabil pentru toate tipurile de produse și servicii prezentate pe site, care pot fi achiziționate de către client.

4. Plasarea și termenele de execuție a Comenzii

4.1. Comanda Clientului poate fi plasată prin următoarele metode: plasată de Client pe Site, de unul singur. Detaliile plasării Comenzii sunt descrise în secțiunea „Cum să plasezi o comandă”.

4.2. La plasarea Comenzii, Clientul trebuie să furnizeze următoarele informații: Numele și prenumele Clientului sau al Destinatarului Comenzii, adresa de livrare a Comenzii, numărul de telefon de contact, E-mail.

4.3. După plasarea comenzii, Clientul va primi informații despre data și ora estimată de livrare a Comenzii de către Serviciul de livrare. Data indicată depinde de disponibilitatea produselor comandate în stocul Vânzătorului și de timpul necesar pentru procesarea Comenzii.

4.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza plasarea Comenzii, dacă Clientul a plasat anterior 5 comenzi sau mai multe și a refuzat livrarea acestora, fără a invoca defecte ale produselor.

4.5. Toate materialele informative prezentate pe Site sunt de natură informativă și nu pot reflecta complet informațiile corecte despre proprietățile și caracteristicile Produsului, inclusiv culorile, dimensiunile și formele. În cazul în care Clientul are întrebări cu privire la proprietățile și caracteristicile Produsului, înainte de a plasa Comanda, Clientul trebuie să contacteze serviciul de informații al Vânzătorului la numărul de telefon +37378981188.

4.6. În cazul în care Produsele comandate nu sunt disponibile în stocul Vânzătorului, inclusiv din motive ce nu țin de Vânzător, acesta își rezervă dreptul de a anula Comanda și de a informa Clientul printr-un mesaj electronic trimis la adresa de e-mail furnizată de Client sau contactându-l telefonic.

4.7. În cazul anulării unei Comenzi preplătite, valoarea Produsului anulat va fi rambursată de către Vânzător Clientului prin aceeași metodă prin care Produsul a fost inițial preplătit.

5. Livrarea

5.1. Metodele de livrare a produselor sunt indicate pe Site.

5.2. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a respecta termenele de livrare indicate pe Site, însă pot apărea întârzieri din cauza unor circumstanțe neprevăzute (trafic, condiții meteorologice, sărbători legale), care nu sunt imputabile Vânzătorului.

5.3. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului trece la Client din momentul în care produsul este primit și semnat în documentele care confirmă livrarea.

5.4. Costul livrării fiecărei Comenzi este calculat individual, în funcție de zona și metoda de livrare, iar uneori și de forma de plată, și va fi indicat în etapa de finalizare a Comenzii pe Site.

5.5. La livrare, Comanda va fi predată Clientului sau persoanei indicate ca Destinatar al Comenzii. Dacă Destinatarul nu poate primi Comanda, pentru comenzile cu plată la livrare, aceasta va fi predată persoanei care este capabilă să furnizeze informațiile despre comandă (numărul de expediere și/sau numele Destinatarului) și să plătească întreaga sumă a Comenzii către persoana care efectuează livrarea.

6. Plata Produsului

6.1. Prețul Produsului este indicat pe Site. În cazul unei erori în indicarea prețului unui Produs comandat de Client, Vânzătorul va informa Clientul cât mai curând posibil pentru a confirma Comanda la prețul corect sau pentru a anula Comanda. Dacă nu se poate contacta Clientul, Comanda va fi considerată anulată.

6.2. Prețul Produsului poate fi modificat unilateral de către Vânzător.

6.3. Metodele de plată a Produsului sunt indicate pe Site în secțiunea „Metode de plată”. Metoda de plată convenită este metoda aleasă de Client dintre opțiunile disponibile la finalizarea Comenzii.

6.4. În cazul plății în avans pentru Produse, Comanda va fi procesată doar după ce fondurile Clientului sunt virate în contul bancar al Vânzătorului. În acest caz, Produsul nu este rezervat, iar Vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea Produsului în stocul său, așa cum a fost indicat la momentul plasării Comenzii, astfel că termenul de procesare a Comenzii poate fi prelungit.

6.5. Caracteristicile plății cu carduri bancare. Autorizarea tranzacțiilor cu carduri bancare se efectuează de către bancă. Dacă banca are motive să suspecteze că tranzacția este frauduloasă, aceasta are dreptul de a refuza efectuarea tranzacției.

6.6. Comisioanele care sunt percepute de utilizator pentru plățile electronice ale produselor și/sau serviciilor reprezintă dorința utilizatorului și sunt convenite între utilizatorul serviciilor de plată și furnizorul acestora, anterior, fiind limitate la acoperirea cheltuielilor reale ale furnizorului de servicii de plată.

6.6.1. Utilizatorul sau cumpărătorul are dreptul de a renunța la plata electronică a produselor și serviciilor cu comisioanele corespunzătoare, alegând o altă metodă de plată în secțiunea „Metode de plată”.

6.6.2. Conform articolului 38 (1) din Legea nr. 114 din 18.05.2012 privind serviciile de plată și monedele electronice, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plată trebuie să le plătească furnizorului său de servicii de plată sunt transparente, iar suma și comisioanele sunt indicate pe pagina „Finalizare comandă”, în rubrica „Confirmă comanda”.

7. Returnarea Produsului

7.1. Returnarea produselor de calitate corespunzătoare

7.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment înainte de a-l primi, iar după primirea produsului, în termen de 14 zile, fără a lua în calcul ziua achiziției. Returnarea unui produs de calitate corespunzătoare este posibilă dacă produsul își păstrează aspectul comercial, proprietățile de consum și documentul care confirmă faptul și condițiile achiziției produsului respectiv.

7.1.2. Clientul nu poate refuza produsele de calitate corespunzătoare care au caracteristici individuale determinabile, dacă produsul respectiv poate fi utilizat exclusiv de către clientul care l-a achiziționat.

7.1.3. În cazul în care clientul refuză produsul conform pct. 6.1.1. din Termeni, Vânzătorul va returna clientului valoarea produsului returnat, cu excepția cheltuielilor de livrare suportate de vânzător pentru returul produsului, în termen de cel mult 15 zile de la data primirii cererii scrise din partea clientului.

7.1.4. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, fără a lua în calcul ziua achiziției, clientul are dreptul să schimbe produsul de calitate corespunzătoare cu un produs similar, dacă produsul respectiv nu corespunde clientului din punct de vedere al formei, dimensiunilor, stilului, culorii, mărimii sau echipamentului. Clientul nu poate schimba produsele de calitate corespunzătoare menționate în lista de produse nealimentare de calitate corespunzătoare care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobată de Legea Nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor.

7.1.5. Dacă la momentul solicitării clientului produsul similar nu este disponibil în vânzare la vânzător, clientul are dreptul de a refuza și de a solicita returnarea sumei plătite pentru produsul respectiv. Vânzătorul va returna suma plătită pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la returnarea produsului.

7.2. Returnarea produselor de calitate necorespunzătoare

7.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare către producător sau vânzător și poate solicita returnarea sumei plătite în termenul de garanție, termenul de valabilitate sau, dacă nu există un astfel de termen, într-un termen rezonabil, care nu va depăși un an. Clientul poate, de asemenea, solicita înlocuirea produsului de calitate necorespunzătoare sau remedierea defectelor.

7.2.2. În cazul refuzului clientului de a onora contractul și de a solicita returnarea sumei plătite pentru produs, conform pct. 6.2.1. din Termeni, valoarea produsului va fi returnată clientului în termen de 15 zile de la primirea cererii scrise din partea clientului.

7.3. Returnarea banilor

7.3.1. Banii vor fi returnați prin metoda utilizată de client la plata produsului.

7.4. Procedura în caz de nerespectare a asortimentului de către vânzător

7.4.1. În cazul în care se descoperă un produs în comandă care nu corespunde asortimentului comandat, clientul are dreptul, la predarea comenzii, de a refuza acest produs și de a solicita înlocuirea cu un produs din asortimentul comandat sau returnarea banilor pentru produs.

7.4.2. În cazul în care înlocuirea produsului nu este posibilă, vânzătorul va informa clientul despre aceasta printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail furnizată de client, iar banii vor fi returnați conform pct. 6.3.1.

7.5. Informații detaliate despre procedura de depunere a reclamațiilor pentru calitatea și returnarea produsului pot fi trimise pe e-mail la decoestet24@gmail.com.

8. Politica de Confidențialitate

8.1. La achiziționarea unui produs pe site-ul https://decoestet.md, Clientul furnizează următoarele informații: Numele, Prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon.

8.2. Prin furnizarea datelor personale pe site, Clientul este de acord cu prelucrarea acestora de către Vânzător, inclusiv în scopuri de promovare a produselor și serviciilor Vânzătorului.

8.3. Clientul trebuie să știe că toate informațiile furnizate pentru furnizarea acestui serviciu nu vor fi distribuite terților sau altor site-uri. O excepție poate fi furnizarea acestei informații la cererea autorităților competente ale Republicii Moldova sau la cererea instanței de judecată. Vânzătorul este responsabil pentru confidențialitatea informațiilor. Clientul este obligat să furnizeze informații corecte. În cazul în care clientul furnizează informații incorecte, vânzătorul nu va fi responsabil pentru informațiile furnizate și pentru consecințele acestora.

8.4. Vă recomandăm să citiți Politica de Confidențialitate privind colectarea și prelucrarea datelor personale, care face parte importantă din Termenii și Condițiile de utilizare.

9. Utilizarea fișierelor Cookie

9.1. Vânzătorul are dreptul de a utiliza tehnologia „cookies”. Utilizăm „cookies” pentru a colecta anumite informații despre dumneavoastră și pentru a urmări vizitele pe site-ul nostru. Site-urile web utilizează frecvent aceste fișiere pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor. „Cookies” reprezintă o cantitate mică de date trimisă către browser-ul dumneavoastră și stocată pe hard disk-ul computerului dumneavoastră. Acestea sunt trimise pe hard disk-ul dumneavoastră atunci când accesați site-ul nostru de pe computer. Dacă nu ștergeți „cookies”, de fiecare dată când utilizați același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi notificat despre vizita dumneavoastră, iar noi putem colecta informații statistice despre acțiunile dumneavoastră și utilizarea site-ului.

9.2. Vă rugăm să citiți Politica de utilizare a fișierelor cookie.

10. Măsuri de Securitate

10.1. Aplicăm măsuri comerciale de securitate pentru a preveni accesul neautorizat, pentru a menține exactitatea datelor și pentru a asigura utilizarea corectă a informațiilor de pe site. Transmiterea de date prin internet sau rețele wireless nu poate fi complet securizată. Prin urmare, la fel ca și alte companii, nu putem garanta securitatea informațiilor pe care ni le furnizați, astfel încât o faceți pe propriul risc.

11. Alte Condiții

11.1. Relațiile dintre Client și Vânzător sunt reglementate conform legislației în vigoare a Republicii Moldova.

11.2. În cazul apariției unor întrebări sau reclamații din partea Clientului, acesta trebuie să contacteze Serviciul Clienți al Vânzătorului la numărul de telefon +37378981188 sau să trimită un e-mail la adresa: decoestet24@gmail.com. Toate disputele vor fi rezolvate prin negociere, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord, disputa va fi transmisă spre rezolvare instanței competente conform legislației în vigoare a Republicii Moldova.